نام یک استقلالی و پرسپولیسی در پرونده فساد مس؟ پخش زنده بازی النصر و الهلال در لیگ عربستان (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بحران در بارسلونا| ژاوی می‌رود یا لاپورتا؟ افشای جزئیات جدید از فساد در پرونده مس رفسنجان| سکه‌های مشکوک! عزیزی خادم نمی‌تواند به فدراسیون فوتبال برگردد آپشن‌های سنگین آجورلو وتو شد مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی
سرخط خبرها

همدلی موسپیدان فوتبال خراسان در کانونی جدید

  • کد خبر: ۱۰۰۶۳۹
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶
همدلی موسپیدان فوتبال خراسان در کانونی جدید
صفرتاصد راه‌اندازی کانونی که می‌خواهد به جامعه پیشکسوتان فوتبال خراسان بزرگ خدمت کند.

مرتضی اخوان | شهرآرانیوز؛ هنوز دیرزمانی از تشکیل کانون پیشکسوتان خراسان بزرگ و برگزاری مجمع آن نگذشته است که هیئت‌مدیره این کانون درپی تحقق اهداف آن، به برپایی برخی برنامه‌های کاربردی دست زدند. کانونی که به‌گفته اعضا بنا به نیاز پیشکسوتان فوتبال استان به حفظ شأن و منزلت تشکیل شده و قرار است به این مهم تحقق ببخشد. حسین اسدزاده رئیس هیئت‌مدیره، اکبر مجربی دبیر هیئت‌مدیره و خزانه‌دار، حسین شریعتی بازرس، فریدون مهریار و علی ظهورنیا اعضای هیئت‌مدیره کانون، میهمانان شهرآراورزشی بودند تا درباره اهداف، برنامه‌ها و جزئیات تشکیل این کانون بگویند. کانونی که حالا امید، شور و هیجانی جذاب را به پیشکسوتان فوتبال استان هدیه کرده است.

چرایی تشکیل یک کانون

رئیس هیئت‌مدیره کانون پیشکسوتان فوتبال خراسان از چرایی تشکیل این کانون این‌چنین می‌گوید: «حقیقت آن است که سابق بر این، ما پیشکسوتان هرازگاهی دور هم جمع می‌شدیم و این احساس نیاز به وجود آمد که باید این دورهم‌بودن ساختارمند و هدفمند شود.» حسین اسدزاده می‌افزاید: «پیشکسوتان برای فوتبال این استان خیلی زحمت کشیدند و دلشان به‌حال آن می‌سوزد. این هم خودش انگیزه‌ای برای تشکیل این کانون است.» اکبر مجربی، دبیر هیئت‌مدیره، هم این چرایی را این‌گونه توضیح می‌دهد: «این کانون بنا به احتیاج دایر شد. مهم‌تر از دورهم جمع‌شدن در این کانون، هدف نهایی توجه به شأن و منزلت پیشکسوتان است.»

عضویت عضو‌های ابدی

پیشکسوتان عضو‌های ابدی فوتبال هستند؛ موسپید‌هایی که تاریخ فوتبال یک شهر نه، بلکه یک استان با نام آن‌ها گره خورده است. محمد شریعتی، بازرس کانون پیشکسوتان فوتبال خراسان، درباره نحوه عضوگیری برای این کانون می‌گوید: «تاکنون ۴۵۰ نفر عضو این کانون شده‌اند و جالب است بدانید بیش از ۳۷۰۰ پیشکسوت در استان خراسان بزرگ داریم که به‌مرور درپی به عضویت درآوردن آن‌ها هستیم.»

علی ظهورنیا از اعضای مؤثر هیئت‌مدیره کانون در تکمیل صحبت‌های این پیشکسوت فوتبال می‌گوید: «تاکنون به نزدیک به ۲ هزار پیشکسوت درباره آغازبه‌کار و فعالیت کانون اطلاع‌رسانی کرده و از آن‌ها خواسته‌ایم در صورت تمایل به عضویت کانون در آیند.» ظهورنیا با تأکید بر اینکه عضوگیری کانون پیشکسوتان فوتبال فقط مختص خراسان‌رضوی نیست، اظهار می‌کند: «هدف ما خراسان بزرگ است و اعضای کانون هم پیشکسوتان بیش از ۴۵ سال هستند.» اکبر مجربی، دبیر هیئت‌مدیره، هم تصریح می‌کند: «این تعداد پیشکسوت شامل پیشکسوتان فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی، معلولان، آقایان و بانوان هستند.»

از کارت‌های هدف‌دار تا «دیوار پیشکسوتان»

فریدون مهریار، عضو هیئت‌مدیره کانون پیشکسوتان فوتبال خراسان، درباره برنامه‌های اصلی این کانون در شروع راه می‌گوید: «اولویت اول عضوگیری و صدور کارت است. ان‌شاءا... تلاش می‌کنیم تا نوروز در مراسمی کارت عضویت افرادی را که تاکنون به عضویت کانون در آمده‌اند، صادر و به آن‌ها تقدیم کنیم.» مهریار تصریح می‌کند: «یکی‌دیگر از برنامه‌های جدی کانون، تشکیل دیوار پیشکسوتان است. جامعه پیشکسوتان فوتبال استان، جامعه‌ای است که در آن افراد مشاغل و تخصص‌های مختلفی دارند که می‌توانند از یکدیگر بهره ببرند.

به‌دنبال آن هستیم که با تشکیل گروهی مجازی مثل «دیوار» همه تخصص‌های پیشکسوتان و خانواده‌هایشان را به اشتراک بگذاریم.» علی ظهورنیا، دیگر عضو هیئت‌مدیره، ادامه می‌دهد: «برای جام رمضان هم مسابقات پیشکسوتان در نظر گرفتیم که در چهار رده سنی ۴۵ تا ۵۰، ۵۰ تا ۵۵، ۵۵ تا ۶۰ و ۶۰ سال به بالا برگزار خواهد شد.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->